Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universitat de València (10)

2024

  1. Brand perception and its relationships to satisfaction with a virtual sporting event

    International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, Vol. 25, Núm. 5, pp. 1059-1078

2023

  1. Chile's social outburst: Major arguments and demands by athletes, coaches, and leaders of the Chilean Olympic Movement

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 18, Núm. 2, pp. 317-335

  2. Local Impact of a Sports Centre: Effects on Future Intentions

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 6

2021

  1. Impact of COVID-19 on sustainable university sports: Analysis of physical activity and positive and negative affects in athletes

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 11

  2. Importancia y rendimiento percibido por los residentes sobre los impactos de un evento deportivo

    Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte

  3. Influencia del docente y la docente, la metodología y el contenido de las clases de educación física en la percepción de estudiantado chileno

    Revista Electrónica Educare, Vol. 25, Núm. 2

  4. Validation of the Marathon Motivation Scale in Chile

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 16, Núm. 2, pp. 348-360

2020

  1. Evaluation of the perceived social impacts of the Formula E Grand Prix of Santiago de Chile

    European Journal of Government and Economics, Vol. 9, Núm. 2, pp. 155-169

  2. Segmentation of participants in a sports event using cluster analysis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 14