Publicaciones (165) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Cómo fomentar la experiencia en el espectador dentro de los relatos periodísticos inmersivos

    Infonomy, Vol. 2, Núm. 1

  2. ¿Puede la IA generativa colaborar en la alfabetización en salud?: ChatGPT e información en oftalmología

    Progreso en salud: avances y desafíos a través de la investigación (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 381-386

2023

  1. 14. Análisis de la prospectiva del periodismo inmersivo desde la perspectiva de los expertos

    Innovar en Periodismo: de la Desinformación al Metaverso (Tirant lo Blanch), pp. 261-288

  2. Analysis of Costs Associated with the Use of Personalized Automated Dosing Systems versus Manual Preparation in a Residential Center for the Elderly in Extremadura

    Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 4

  3. Analysis of Healthcare Professionals’ and Institutions’ Roles in Twitter Colostomy Information

    Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 2

  4. Evaluation of Somatic Mutations in Urine Samples as a Noninvasive Method for the Detection and Molecular Classification of Endometrial Cancer

    Clinical cancer research : an official journal of the American Association for Cancer Research, Vol. 29, Núm. 18, pp. 3681-3690

  5. Evaluation of somatic mutations in cervicovaginal samples as a non-invasive method for the detection and molecular classification of endometrial cancer

    eBioMedicine, Vol. 94

  6. Histological Evaluation of the Effect of Alendronate on the Maxillary Bone of Wistar Rats Combined with Orthodontic Movement of Intense Force

    International Journal of Morphology, Vol. 41, Núm. 3, pp. 901-909

  7. How to categorize a panoramic images database for automatically detection of dental treatments

    Academic Journal of Health Sciences: Medicina Balear, Vol. 38, Núm. 2, pp. 73-77

  8. Immersed in the news: how VR and 360-degree video have triggered a shift in journalistic storytelling

    Emerging practices in the age of automated digital journalism: models, languages, and storytelling (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 67-77

  9. Immersive journalism in times of lockdowns

    IC Revista Científica de Información y Comunicación, Núm. 20, pp. 77-100

  10. Initial monotherapy with eslicarbazepine acetate for the management of adult patients with focal epilepsy in clinical practice: a meta-analysis of observational studies

    International Journal of Neuroscience, Vol. 133, Núm. 4, pp. 430-440

  11. Los formatos inmersivos con vídeo en 360º

    Manual de nuevos formatos y narrativas para el periodismo y la no ficción (Tirant lo Blanch), pp. 205-228

  12. Preface of Special Issue “21st Century Health Communication Challenges: Public Health Emergencies”

    European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 13, Núm. 3, pp. 553-555

  13. Realfood and Cancer: Analysis of the Reliability and Quality of YouTube Content

    International journal of environmental research and public health, Vol. 20, Núm. 6

  14. Risk of bias in dentistry-related randomized controlled trials in spanish language journals

    International journal of interdisciplinary dentistry, Vol. 16, Núm. 2, pp. 137-141

  15. Sci-Hub use among Spanish researchers: Enemy or a learning opportunity for libraries?

    Journal of Information Science

  16. Sentiment Analysis on Twitter: Role of Healthcare Professionals in the Global Conversation during the AstraZeneca Vaccine Suspension

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 3

  17. The Role of Social Media as a Resource for Mental Health Care

    European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 13, Núm. 6, pp. 1026-1028

  18. Transformación educativa en ciencias de la salud: validación de una metodología sostenible para la digitalización de contenidos prácticos de laboratorio

    Estrategias y nuevas prácticas en innovación docente e investigación en las áreas del conocimiento (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 201-209